نصب و ساخت اسکلت فلزی

نصب وساخت اسکلت فلزی|سازنده اسکلت پیچ ومهره

میز اداری
بهترین قیمت مبلمان اداری
www.fazagooya.com

تبلیغات در اپلیکیشن ها و ارتقا کسب و کار
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

میزهای اداری ایستاده مناسب برای افراد کوتاه قد
راهکارهای اداری آفن
www.afn-furniture.com

Recreational activities in Persian Gulf
ferdowsi hotel in tehran
www.ferdowsihotel.com/en

قیمت بره زنده 98
مرکز فروش گوسفند زنده
www.alivesheep.com

تفاوت جراحی پلاستیک با جراحی زیبایی
مرکز تخصصی خدمات زیبایی
www.clinicsurgery.ir

برگزاری مراسم عروسی
خدمات و تشریفات عروس
www.tashrifataroos.com
br />
ویژگی های خدمات کترینگ مجالس و خدمات آنها
خدمات مجالس رویای طلایی
www.royayetalaei.com

جهاز بران و آداب آن
خدمات مجالس صبور
www.tashrifatsabour.com

نمایندگی زایس تهران
نمایندگی کارل زایس در ایران
www.maadrac.com

طراحی کاربردی و فوق حرفه ای محیط کار
مبلمان اداری آذران فضانما
www.azaran.com

سفره عقد در فضای باز
تشریفات مجالس ثمین
www.tashrifatsamin.com

کاغذ دیواری اتاق کودک
کاغذ دیواری اتاق کودک با بهترین قیمت
www.azinzand.com/fa

برگزاری مجلس عروسی
خدمات لوکس مجالس
www.maghsoudloocatering.com

لوله بازکنی غرب تهران
شرکت خدمات فنی آریا
www.evacuation.ir

آشنایی با جدیدترین مدل ردیاب ماهواره ای خودرو
بهترین ردیاب آنلاین خودرو
www.wizerco.com

شایع ترین بیماری های چشم که احتمال ابتلا به آن زیاد است
کلینیک چشم پزشکی بینایی
www.binaii.com

آتلیه کودک
آتلیه عکاسی کودک
www.bridalphotographystudio.com

لیزر درمانی چیست
شرکت بین المللی پرسناژ
www.personageco.com

آموزش skin care
دوره های آموزشی skin care
www.thalgoparis.com

پاور ژل زودگیر
تولید کننده مواد شیمیایی ساختمان
www.clinicbeton.ir

تور آنتالیا نوروز 99
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

جراحی های زیبایی پرطرفدار در سال جدید
کلینیک های تخصصی زیبایی
www.clinichairtransplantation.com

تورهای نوروز 99
برگزار کننده بهترین تورهای نوروزی
www.yasminseyr.com

تور ترکیه نوروز 99
برگزار کننده بهترین تورهای نوروزی ترکیه
www.alefbatour.com

کلاس کنکور
آموزشگاه کنکور راه اندیشه
www.raheandisheh.ir

قفسه بندی پیچ و مهره ای سبک
طراحی و اجرای سیستم قفسه بندی
www.fazasazanamin.com

خرید بلیط هواپیما
رزرو آنلاین بلیط هواپیما
www.jibojet.com

سالن آرایش مهسا ممتاز
سالن آرایش مهسا ممتاز
www.mahsamomtaz.com

تالار پذیرایی عرشیا
مجتمع گردشگری عرشیا
www.talararous.com

تور آنتالیا نوروز 99
آژانس هواپیمایی آسمان آبی
www.asemanabi.net

تور تایلند نوروز 99
آژانس هواپیمایی اوج ماندگار
www.oujmandegar.com

۱۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

بهترین روش غرفه سازی نمایشگاهی

غرفه سازی نمایشگاهی در این عصر مورد توجه بسیاری از شرکت های بازرگانی و تجاری قرار گرفته است.و از این طریق توانسته اند در تبلیغ محصولات و کالاهای خود موفق شوند. غرفه سازی نمایشگاهی با امکانات و طراحی خاص خود دارای قیمت های متفاوتی می باشد.

غرفه سازی

امروزه بیشتر شرکت ها برای تبلیغات محصولات خود دست به غرفه سازی نمایشگاهی زده اند و از این طریق می توانند محصولات و کالاهای خود را تبلیغ کنند. غرفه نمایشگی به بخشی از نمایشگاه گفته می شود که شرکت های بسیاری در زمینه تجاری و بازرگانی از آن برای تبلیغات و برای به فروش رساندن کالاها و محصولات خود استفاده می کنند. به عبارتی می توان گفت که محصولات مختلف در این غرفه ها به فروش می رسد؛ و این امکان را به مردمی که در نمایشگاه حضور دارند می دهد که از این محصولات بازدید کنند. در ساخت غرفه نمایشگاهی باید دقت کامل را به کار ببرید، مثلا در غرفه خود طرحی چشم نواز و خوشایندی را ایجاد کنید و پس زمینه خوبی به کار ببرید. شما می توانید با استفاده از دیوارهای لوله و درپوش و پارتیشن های حلقه و قلاب و از دیگر پس زمینه های ارزان در غرفه خود استفاده کنید که هم در جذب بازدیدکنندگان تأثیر بسیاری دارد و هم قیمت بسیار مناسبی دارند و شما می توانید با خرج هزینه کمی پس زمینه غرفه خود را دیدنی و جالب کنید. شما باید در غرفه سازی نمایشگاهی خود حساسیت زیادی نشان دهید تا بتوانید تبلیغات خوبی در زمینه کاری خود انجام دهید.

غرفه سازی رایکا سازان

غرفه سازی نمایشگاهی

در غرفه سازی نمایشگاهی باید یک سری نکات را رعایت کنیم. از این نکات می توان به مطابقت از لحاظ تناسب با فضا و حال و هوای نمایشگاه، گیرایی هرچه بیشتر از نظر مخاطبان، کیفیت مناسب تجهیزات و متریال استفاده شده در غرفه و استفاده از فضای محدود غرفه از لحاظ چیدمان و تقسیم بندی مناسب فضا اشاره کرد. با توجه به حساس بودن تبلیغات نمایشگاهی و به دلیل این که زمان محدودی برای برگزاری غرفه های نمایشگاهی تعیین می شود و هم چنین به دلیل داشتن هزینه های بسیار زیاد، باید در انتخاب طراح غرفه خود حساسیت بسیاری نشان دهید. هدف بیشتر غرفه داران از تشکیل غرفه ها، انجام تبلیغات برای کالای خود می باشد؛ و در صورتی که نتوانند به خوبی کالای خود را تبلیغ کنند و توجه مخاطبان را جذب کنند دچار شکست می شوند و ضرر خواهند کرد و هزینه های انجام شده در اهداف تبلیغات نمایشگاهی به باد خواهد رفت.

غرفه سازی رایکا سازان

ساخت غرفه

در ساخت غرفه باید از غرفه ساز ماهر و متخصص کمک بگیرید. چرا که افراد با تخصص و ماهر در این زمینه هم می تواند در طراحی غرفه هزینه های کمتری را برای شما به وجود آورد و هم می تواند بسته به فضای محدود شما یک غرفه بسیار زیبا و دلنشینی را بسازد. غرفه سازی نمایشگاهی برای تبلیغات محصولات شرکت ها موردی بسیار مناسب و تأیید شده می باشد و شرکت ها می توانند از طریق غرفه سازی نمایشگاهی به اهداف خود برسند. امروزه تمامی شرکت ها از غرفه سازی نمایشگاهی استفاده می کنند.

غرفه سازی نمایشگاهی

قیمت غرفه سازی

قیمت غرفه سازی نمایشگاهی بسته به برنامه ریزی صحیح و میزان بودجه، متفاوت است. در برخی نمایشگاه ها می توان با فضای محدود و در عین حال کارآمد، غرفه هایی با قیمت بسیار مناسب را طراحی کرد. اگر شما در ساخت غرفه به موارد ضروری در ساخت اهمیت بدهید و از هزینه های غیر ضروری بپرهیزید و در عین حال یک غرفه بسیار مناسب برای اهداف تبلیغاتی خود بسازید، می توانید با هزینه کم نتیجه بسیار بهتری را کسب کنید و نیاز نیست که بیشتر از بودجه خود خرج کنید. برخی افراد در غرفه سازی نمایشگاهی هزینه های بسیاری خرج می کنند زیرا فکر می کنند با هزینه بیشتر به نتیجه مطلوبی می رسند اما این طور نیست و شما با برنامه ریزی خوب می توانید غرفه ای با قیمت ارزان را تهیه کنید و نیز به هدف خود از ساخت این غرفه ها برسید.

قیمت ارزان غرفه سازی
در طراحی و ساخت غرفه های نمایشگاهی برای تمامی غرفه داران و تمامی شرکت ها نقطه حائز اهمیتی که وجود دارد قیمت غرفه ها می باشد؛ و همه غرفه داران سعی دارند تا غرفه هایی که می خواهند از  آن ها در تبلیغات خود استفاده کنند، قیمت ارزان تری داشته باشد. مشکلی که در این زمینه برای هر غرفه داری امکان دارد پیش آید، عدم توجه کافی به غرفه سازی با قیمت پایین است که توجه به این بحث باید با برآورد هزینه ها و تعرفه ها در طراحی غرفه به صورت دقیق شکل بگیرد. در بعضی موارد هزینه های غیر ضروری در ساخت و طراحی غرفه ها به این دلیل است که با اینکه بودجه زیادی برای این کار در نظر میگیرید؛ اما ممکن است در محاسبه قیمت ها اشتباهی رخ بدهید و بودجه ای که برای غرفه سازی نمایشگاهی در نظر گرفته اید، حتی نتواند هزینه های اصلی غرفه را تأمین نماید. بنابراین برای طراحی و ساخت غرفه ارزان باید به طور دقیق برنامه ریزی کنید و با توجه به بودجه خود تمامی موارد ضروری در غرفه سازی را در نظر بگیرید تا با کمترین هزینه، غرفه سازی نمایشگاهی به بهترین شکل برای شما انجام شود. 

موافقین ۰ مخالفین ۰

طراحی و دکوراسیون غرفه ی نمایشگاهی

دکوراسیون نمایشگاهی با ایجاد محیطی مناسب و فضای مطلوب نمایانگر محیط اداری و شغل شما خواهد بود. طراحی و دکوراسیون داخلی برای هر محیطی لازم و ضروری است و سبب ایجاد زیبایی، نظم و فضایی مطلوب برای کسب و کار شما خواهد شد. فاکتور های بسیاری در طراحی و دکوراسیون یک فضا نقش کلیدی دارد و رعایت این فاکتور ها سبب ایجاد فضای مطلوب و ایده آل خواهد شد. در ادامه همراه ما باشید تا به موضوع تاثیر طراحی و دکوراسیون نمایشگاهی در کسب و کار شما بپردازیم: 

غرفه سازی نمایشگاهی

طراحی غرفه و دکوراسیون نمایشگاهی

شرکت در همایش و نمایشگاه به منظور ارائه و معرفی خدمات برای هر کسب و کاری لازم و ضروری است. سالانه نمایشگاه های مختلفی در حوزه های متنوع برگزار می شود و شرکت ها، کارخانه ها و به طور کلی کسب و کار ها خدمات خود را در غرفه های نمایشگاه ارائه می دهند. طراحی غرفه و دکوراسیون نمایشگاهی نقش اساسی و مهمی را در جلوه ی شغل و کار شما ایفا می کند و نماینده ابعاد کوچک کسب و کار شما می باشد؛ بنابراین فضای مناسب، طراحی و دکوراسیون زیبا برای غرفه ی نمایشگاهی شما لازم و ضروری است. فضای ظاهری یک غرفه سبب جلب توجه و نظر بینندگان و افراد حاضر در نمایشگاه خواهد شد و حتی رونق در کسب و کار شما را به دنبال خواهد داشت. پس از اهمیت دکوراسیون نمایشگاهی غافل نباشید. شما می توانید طراحی و دکوراسیونی دقیق، مناسب و جذاب غرفه نمایشگاهی خود را به متخصصان این حوزه بسپارید.

غرفه نمایشگاهی

نکات ضروری در طراحی و دکوراسیون نمایشگاهی

اگر به دنبال جذب بازدیدکنندگان به سمت غرفه ی نمایشگاه خود هستید، لازم است که اصول طراحی صحیح و تناسب را در فضای غرفه ی خود رعایت کنید. در ادامه به ذکر نکاتی در رابطه با طراحی و دکوراسیون نمایشگاهی خواهیم پرداخت:

غرفه نمایشگاهی کسب و کار شما، فضای کوچکی برای ارائه و معرفی خدمات شغل شما است. فضای غرفه را با انبار اشتباه نگیرید و برای طراحی صحیح و مدرن آن بکوشید. 

خلاقانه طراحی کنید! سعی کنید غرفه نمایشگاهی خود را با سبکی نو و مدرن طراحی کرده و در عین سادگی دکوراسیونی جذاب و متفاوت را داشته باشید.

استفاده از لوگو و برند شرکت و تجارت خود را فراموش نکنید و با ایده های جدید و نوآوری لوگو و برند تجاری خود را به نمایش بگذارید.

اگر در کسب و کار شما امکان قرارداد با بازدیدکنندگان وجود دارد، فضای مناسب و شیکی را جهت نشیمن و جلسات عقد قرار داد اییجاد کنید.

خود را جای بازدیدکننده قرار دهید و از دور به غرفه ی خود نگاه کنید، دکوراسیون نمایشگاهی باید به گونه ای باشد که در یک نگاه کسب و کار شما را معرفی کند.

غرفه سازی رایکاسازان

اصول و عناصر مهم در دکوراسیون نمایشگاهی

عوامل بسیاری در طراحی و دکوراسیون یک غرفه ی نمایشگاهی دخیل است. رعایت این اصول می تواند فضای ایده آلی را در نمایشگاه برای شما ایجاد کند و سبب جذب نظر بازدیدکنندگان نمایشگاه خواهد شد. نور کافی، قفسه بندی مناسب، فضای کافی، چیدمان متناسب و... از دیگر عناصر ضروری در طراحی و دکوراسیون نمایشگاهی است. در ادامه به معرفی فاکتور های حائز اهمیت در طراحی داخلی و دکوراسیون نمایشگاهی خواهیم پرداخت:

نورپردازی در دکوراسیون غرفه:

یکی از فاکتور های اساسی در طراحی غرفه، نور و نورپردازی مناسب و کافی است. فضای تاریک و نور کم، محصولات و کالای موجود در غرفه شما را به خوبی نمایش نخواهد داد. استفاده از نور پردازی مناسب و چراغ های تزئینی یا آباژور ها علاوه بر روشنایی کافی، بر زیبایی فضای داخلی غرفه شما می افزاید. 

تناسب میان محصولات و غرفه:

سعی کنید غرفه خود را متناسب با نوع محصولات کسب و کار طراحی کنید. با توجه به نوع شغل و کالایی که ارائه می دهید، فضا، رنگ و چیدمان صحیح را برای غرفه خود در نظر بگیرید. برای مثال در طراحی غرفه محصولات کودکان از رنگ های جذاب استفاده کنید.

استحکام غرفه:

در طراحی و دکوراسیون نمایشگاهی، علاوه بر عناصر و فاکتورهای زیباشناسی، استحکام و مقاومت غرفه نیز حائز اهمیت است. مقاومت کافی غرفه حتی با وجود محدود بودن طول دوره ی نمایشگاه نیز لازم و ضروری است. بنابراین برای دیوار های کاذب، سقف و کف پوش خود از مصالح مرغوب استفاده کنید.

 توجه به نظم غرفه: غرفه خود را شلوغ نکنید و فراموش نکنید که چیدمان منظم و طراحی ساده و شیک بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. نظم و چیدمان صحیح سبب خواهد شد که پرسنل و بازدیدکنندگان احساس راحتی کنند و سردرگم نشوند.

هارمونی در طراحی غرفه:

هارمونی بین اجزای یک غرفه و رنگ بندی مناسب کف پوش، سقف و دیوار را فراموش نکنید و فراموش نکنید که معمولا رنگ های گرم در طراحی و دکوراسیون نمایشگاهی سبب جذب بازدیدکنندگان بیشتری خواهد شد.

استفاده از عناصر طبیعی

استفاده از گل و گل آرایی مناسب سبب ایجاد نشاط و زیبایی بیشتر فضای غرفه نمایشگاه شما خواهد شد. پارتیشن های چوبی نیز به همراه طراحی داخلی چوبی سبب ایجاد تازگی و زیبایی می شود و ایده ای خلاقانه در طراحی و دکوراسیون غرفه نمایشگاهی می باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰

نکاتی در خصوص غرفه سازی نمایشگاهی

غرفه سازی نمایشگاهی از مبحث های به روزی است که با توجه به افزایش روز افزون برگزاری نمایشگاه ها از جایگاه مناسبی برخوردار شده است. امروزه مدیران دور اندیش و در پی گسترش فعالیت شرکت خود با شرکت در نمایشگاه های سالانه به این مهم پرداخته و با قرار گیری در فضای نمایشگاهی به کسب و کار خود رونق می بخشند.

در نمایشگاه ها به منظور توضیح هر چه بهتر فعالیت مجموعه، غرفه سازی نمایشگاهی دارای جایگاه ویژه ای می باشد تا هم ارائه محصول به درستی صورت پذیرد و هم فضای دل نشینی برای شرکت کنندگان در نمایشگاه فراهم شود. تمام مراحل غرفه سازی نمایشگاهی با کادر مجرب مشاوران انجام می پذیرد و این اطمینان را برای شرکت ها ایجاد می کند که هیچ گونه نگرانی در خصوص برگزاری نمایشگاه نخواهند داشت. تمام امکانات مورد نیاز شرکت ها در اختیارشان قرار می گیرد تا امکان بهره وری در مدت زمان کوتاه نمایشگاه به حداکثر خود برسد.

غرفه سازی نمایشگاهی

غرفه سازی نمایشگاهی یکی از بخش های اصلی هر نمایشگاه محسوب می شود. امروزه با برگزاری نمایشگاه های مختلف در سراسر کشور، اولین چیزی که نظر بیننده را برای ارائه محصول در نمایشگاه جلب می کند، غرفه نمایشگاهی هر شرکت می باشد. غرفه نمایشگاهی شرکت برای حضور در نمایشگاه از اهمیت بسزایی برای معرفی درست شرکت برخوردار است. برای داشتن غرفه نمایشگاهی در خور شأن شرکت خود می بایست با مشاوران زبده در این امر مشورت کنید تا در کنار ارائه محصول با کیفیت خود از موقعیت و خدمات مناسب نمایشگاهی بهره مند گردید.

مشاوران زبده با در نظر گرفتن نوع محصول خدمت متناسبی را برای معرفی محصول شما فراهم می کنند و فضای مفرحی را برای حضور در نمایشگاه برای شما فراهم می آورند. غرفه سازی نمایشگاهی از خدمات جدیدی است که می بایست برای ارتقاء کیفیت برگزاری نمایشگاه به روز باشد تا هم بازدیدکنندگان و هم غرفه داران با قرار گرفتن در فضای نمایشگاهی خسته و آزرده خاطر نگردند. این امر مستلزم استفاده از امکانات به روزی است که توسط مشاوران زبده در این عرصه در اختیار غرفه داران عزیز قرار می گیرد.

طراحی غرفه نمایشگاهی

ساخت غرفه نمایشگاهی

مسلماً ساخت غرفه سازی نمایشگاهی با پیچیدگی هایی همراه است که مشاوران خبره در این زمینه راهکار را به خوبی بلد هستند و از تمام تجربه و ایده خود برای محقق شدن این امر بهره می گیرند. در ساخت غرفه سازی نمایشگاهی با توجه به نوع محصولی که ارائه می شود در ساخت غرفه دقت کافی انجام می شود و از متریال های سبک و در عین حال مقاوم در ساخت غرفه بهره گرفته می شود. ساخت غرفه نمایشگاهی بسته به نوع نمایشگاه متفاوت است. طراحی و چیدمانی که شما برای ارائه محصول خود در نظر می گیرید در ساخت غرفه نمایشگاهی تأثیر بسزایی دارد و مشاوران مجرب تمام تلاش خود را برای تأمین نظر مشتری انجام می دهند تا غرفه نمایشگاهی درخور شرکت مشتری فراهم شود. ساخت غرفه نمایشگاهی با توجه به ابعادی که مشتری مد نظر دارد متفاوت می باشد، اما تمام تلاش مشاوران برای ایجاد غرفه های خوب حتی با ابعاد کوچک نیز در اولویت قرار دارد تا رضایت همه جانبه برای شرکت کنندگان فراهم شود.

ساخت غرفه نمایشگاهی

طراحی غرفه نمایشگاهی

طراحی غرفه سازی نمایشگاهی از اهم موارد در ساخت غرفه است. استفاده از المان های زیبایی شناسی، رنگ بندی متنوع و متریال با کیفیت از ویژگی طراحی یک غرفه خوب است. هرچند تعداد روزهای نمایشگاه کوتاه است اما مدت زمانی که در این فضا سپری می شود زیاد بوده و حضور در نمایشگاه نباید برای بینندگان و غرفه داران خسته کننده شود. استفاده از نورپردازی و رنگ های شاد در دکوراسیون و طراحی غرفه سازی نمایشگاهی از اهمیت بالایی برخوردار است که حتماً این امر مورد توجه مشاوران زبده قرار دارد تا فضای مفرحی را برای حضور در نمایشگاه برای همگان ایجاد کنند.

نوع طراحی غرفه می بایست با نوع محصول ارائه شده همخوانی داشته باشد تا نظر بازدیدکنندگان بیشتری معطوف به آن شود. در طراحی غرفه سازی نمایشگاهی با غیر هم سطح کردن فضای نمایشگاه دید مناسب تری برای بازدیدکنندگان با توجه به ازدحام و شلوغی فضای نمایشگاه ایجاد می شود و همچنین مخاطب بیشتری از غرفه مورد نظر دیدن می کند. هر نوع وسیله دکوراتیو با توجه به نوع شرکت و نمایشگاه برگزار شونده وجود دارد تا فضای ایده آلی را برای ارائه محصولات شرکت کنندگان عزیز به وجود آورد. آلبوم طراحی غرفه سازی نمایشگاه های برگزار شده موجود است تا مشتری را در انتخاب و طراحی غرفه مورد نظر راهنمایی کند. البته هر گونه تغییری متناسب با نیاز مشتری امکان پذیر است و طراحی ها روز به روز متنوع می شوند.

ساخت غرفه نمایشگاهی

تجهیزات غرفه نمایشگاهی

تجهیزات غرفه نمایشگاهی برای تأمین آسایش و رفاه هرچه بیشتر غرفه داران و بازدیدکنندگان در اختیارشان قرار می گیرد. از انواع این تجهیزات می توان به مبلمان، تجهیزات گرمایشی و سرمایشی، آب سرد کن، یخچال، تلویزیون نمایشگاهی برای نمایش محصولات ارائه شده در نمایشگاه در اختیار غرفه داران عزیز قرار می گیرد. انواع صندلی و میز برای برگزاری نشست ها در داخل غرفه با دیزاینی زیبا و طراحی دکور منحصر به فرد برای غرفه داران فراهم می شود. انواع نمایشگرهای لمسی برای توصیف محصول و راهنمایی بازدیدکنندگان در نمایشگاه قرار داده می شود تا سرعت انتقال و ارائه محصولات نمایشگاهی افزایش یافته و به کیفیت ارائه خدمات افزوده شود.

راه بند و جا کاتالوگی در اختیار غرفه داران قرار داده می شود تا کاتالوگ ها و مسیرهای ورودی و خروجی به غرفه خود را به نحو دلخواه مدیریت کنند. صندلی های جک دار برای قرار گرفتن مسئولین غرفه پشت میزهای کانتر راحتی و آسایش مناسبی را برای توضیح محصولات داخل غرفه فراهم می آورد که این مهم نیز برای غرفه داران در نظر گرفته شده است. آبسردکن و یخچال به منظور پذیرایی غرفه داران از مهمانان خود در اختیارشان قرار داده می شود تا ساعت های طولانی حضور در نمایشگاه به دور از خستگی طی شود و فضای بهتری برای پذیرایی فراهم باشد.

غرفه سازی نمایشگاهی

قیمت غرفه سازی نمایشگاه

مهم ترین مبحثی که برای غرفه داران عزیز مطرح است قیمت غرفه سازی نمایشگاهی است که با وجود امکانات بی نظیر و طراحی بسیار مطلوب غرفه ها حداقل هزینه در نظر گرفته شده است تا رضایت مندی بالا برای مشتریان حاصل شود. قیمت غرفه سازی نمایشگاهی با توجه به میزان فضای غرفه و طراحی داخلی آن متفاوت است، اما برای حصول نتیجه بهتر قیمت مناسبی ارائه شده است تا همه شرکت ها اعم از شرکت های به نام و شرکت هایی که در پی گسترش فعالیت خود هستند بتوانند از این خدمات منحصر به فرد استفاده کنند.

اطمینان حاصل کنید که حتی با درخواست غرفه های کوچک از کیفیت ارائه خدمات و طراحی متناسب با فضای شما کاسته نخواهد شد و شرکت تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا با پرداخت حداقل هزینه کیفیت مطلوبی را در اختیار مشتریان و غرفه داران عزیز قرار دهد. اولویت مشاوران مجرب در مجموعه، کسب رضایت مندی حداکثر با بالاترین کیفیت و کمترین هزینه است تا در کنار یکدیگر به پرورش چرخه اقتصادی کشور کمک کنیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰

غرفه سازی نمایشگاهی و اهمیت آن در رونق کسب و کار

زمینه غرفه سازی نمایشگاهی و فعالیت های نمایشگاهی نیاز به خلاقیت و ذهن سرشار از ایده های جدید و عامیانه پسند است به طوری که بازدید را به حداکثر برساند و توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب کند. تیم تخصصی رایکا سازان با بهره گیری از علم روز و دانش تخصصی فراوان توانسته است یکی از موفق ترین تیم های کشور در زمینه غرفه سازی نمایشگاهی باشد.در ادامه مطلب شما را با اصول غرفه سازی آشنا می کنیم.

غرفه سازی نمایشگاهی

غرفه نمایشگاه شما می تواند نشان دهنده ویترین و عرصه تجارت شما باشد. به دلیل اهمیت بالایی که غرفه نمایشگاهی در کسب و کار و تجارت افراد و یا شرکت ها دارد، نیازمند طراحی فنی، خلاقانه و زیبا دارد. به همین علت با توجه به تاثیر زیادی که یک غرفه نمایشگاهی می تواند داشته باشد، نیازمند حضوری قدرتمند در عرصه نمایشگاه هستید. با انتخاب تیم غرفه ساز فعال،متعهد و خلاق حضور قدرتمند خود در عرصه غرفه سازی نمایشگاهی را رقم بزنید. امروزه به دلیل زیاد شدن رقابت در زمینه های مختلف برگزاری غرفه نمایشگاهی تاثیر زیادی در رونق کسب و کار شما داشته باشد.

ساخت غرفه نمایشگاهی

ساخت غرفه سازی نمایشگاهی

رشته غرفه سازی نمایشگاهی رشته ای از دکوراسیون داخلی است و دارای شاخه های متعددی از جمله پارتیشن، انواع سازه، چوب و اسپیس می باشد.هدف از برپایی غرفه ها، تبلیغات مناسب و نشان دادن خود در بازار پر رقابت حال حاضر می باشد.کسانی که طالب برتری بر رقبای خود هستند حتما با دقت بیشتری ما را همراهی کنند.

طراحی غرفه نمایشگاهی

مراحل طراحی غرفه سازی نمایشگاهی

در گام اول مصالح و تجهیزات مورد نیاز جهت ساخت غرفه نمایشگاهی با توجه به نیاز مشتری تعیین می شود. در گام بعدی تیم متخصص رایکا سازان با دریافت نظرات غرفه دار و بررسی و تحلیل مزایا و معایب آن برای غرفه داران ایده کلی برای طرح اصلی و زیر بنای غرفه داده می شود. در این مراحل لازم است طرح ارائه شده به تایید برسد و پس از تایید شدن لیست تدارکات تهیه شود و در اختیار واحد اجرایی غرفه قرار گیرد.

در گام آخر نوبت به آن می رسد که تیم تخصصی رایکا سازان وارد عمل شود و نصب و راه اندازی غرفه را شروع کنند. تیم تخصصی رایکا سازان با 10 سال تجربه تخصصی تا اتمام مراحل غرفه سازی نمایشگاهی با مشتری همراه خواهد بود.

انواع غرفه سازی نمایشگاهی

در ادامه انواع روش های غرفه سازی نمایشگاهی برای شما توضیح داده می شود.

غرفه خطی

غرفه خطی یا غرفه یک بر به غرفه ای گفته می شود که از سه طرف با غرفه های مجاورش دارای دیوار مشترک می باشد.غرفه های خطی که عرض بیشتری دارند از مقبولیت بیشتری هم برخوردار هستند.علت نامگذاری این غرفه ها قرار گرفتن غرفه ها در یک ردیف و در کنار یکدیگر می باشد.

غرفه نبشی

غرفه نبشی به غرفه ای گفته می شود که از دو طرف با غرفه های دیگر همجوار و از دو طرف دیگر به سمت راهرو می باشند. ذکر این نکته لازم است که با توجه به قابل رویت بودن این غرفه از دو طرف دارای ارزش بیشتری است. طراحی و چیدمان غرفه های نبشی مشکل تر از انواع دیگر غرفه ها می باشد پس هزینه بیشتری هم برای طراحی و ساخت آن نیاز است.

غرفه جزیره ای

موفق ترین غرفه در زمینه تبلیغات غرفه جزیره ای می باشد. این غرفه از هر چهار طرف به راهرو راه دارد و از تمام اطراف قابل دید می باشد. غرفه جزیره ای در زمینه تبلیغات ماشین آلات و صنایع بسیار موفق تر عمل کرده است.

طراحی غرفه نمایشگاهی

قیمت غرفه سازی نمایشگاه

قیمت غرفه سازی هر نمایشگاه با توجه به طراحی غرفه نمایشگاهی، نوع ساخت غرفه، تزئینات غرفه، مواد مورد استفاده در طراحی غرفه و خدمات بستگی دارد. بنابراین درصورتیکه با محدودیت مالی همراه هستید آن را با طراحان غرفه خود در میان بگذارید تا به نتیجه دلخواه برسید. بالا بودن قیمت یک غرفه را نمی توان معیاری بر خوب بودن غرفه دانست و یا بلعکس. الزاما غرفه ای هم که با قیمت پایینی طراحی می شود غرفه سطح پایینی نیست.

قابل ذکر است که هر چه شرکت طرف قرارداد شما با سابقه تر باشد احتمالا هزینه طراحی غرفه بیشتر خواهد بود و این امر کاملا طبیعی است چون در نهایت کار تحویل داده شده به مشتری یک کار کاملا تضمین شده و با کیفیت است. بنابراین با توجه به میزان اهمیت کارتان و همچنین میزان هزینه ای که قرار است به طراحی غرفه اختصاص دهید به یک شرکت معتبر و دارای سابقه رجوع کنید تا ادامه روال طراحی غرفه را برعهده بگیرند.

اهداف بازاریابی در غرفه سازی نمایشگاهی

قبل از این که برای طراحی غرفه اقدام کنید ابتدا به عنوان یک برند باید مجموعه ای از اهداف از پیش تعیین شده را برای خود تعیین کنید. به این فکر کنید که هدفتان از برگزاری نمایشگاه چیست؟ در جستجوی چه هدفی از برگزاری غرفه خود هستید؟ در هنگام غرفه سازی نمایشگاهی به این نکته توجه داشته باشید که برای جلب توجه بازدیدکنندگان غرفه به چه نکاتی باید توجه داشت و چه مواردی را ذکر کرد تا تاثیر بیشتری روی مخاطب شما بگذارد.

رایکا سازان، برای رضایت هرچه بیشتر شما مشتریان عزیز تیمی متعهد، توانمند و دارای پشتکار در عرصه غرفه سازی نمایشگاهی را در اختیار شما می گذارد تا شما را در نیل به اهدافتان یاری کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰

اطلاعات لازم در مورد غرفه سازی نمایشگاهی

در این سخن قصد داریم اطلاعات لازم برای غرفه سازی نمایشگاهی از قبیل انواع غرفه نمایشگاهی متریال مورد نیاز برای هر نوع غرفه تأثیر غرفه سازی در نمایشگاه و جذب مشتریان هزینه غرفه سازی نمایشگاهی برای کارفرما و خدماتی که توسط شرکت رایکا سازان ارائه می‌شود را به شما اطلاع دهیم تا با مقایسه کردن و اطلاعات کامل بهترین ارائه دهنده خدمات را برای طراحی غرفه نمایشگاه خود انتخاب کنید.

چرا غرفه سازی نمایشگاهی مهم است؟

با توجه به این که هر سال تعداد بیشماری نمایشگاه داخلی و خارجی در زمینه‌های گوناگون برگزار می‌شود و افراد حقیقی و حقوقی بسیاری در این نمایشگاه‌ها شرکت دارند و سود و فروش بسیاری از این نمایشگاه‌ها عاید شرکت‌ها خواهد شد. پس تبلیغات مؤثر در نمایشگاه یکی از تاثیرگذارترین راه‌ها برای جذب مشتری است و غرفه سازی یکی از مهم‌ترین راه‌های تبلیغاتی است که مستقیماً مشتری را به سمت شرکت شما جذب کرده و اطلاعات کاملی را درباره محصولات و خدمات شما به مشتریان می‌دهد.

طراحی غرفه نمایشگاهی

غرفه سازی نمایشگاهی چیست؟

همان طور که پیش‌تر گفته شد برای جذب مشتریان در نمایشگاه شما باید به غرفه سازی اهمیت بسیاری بدهید. غرفه سازی همانند لوگو و برند باید نشان دهنده ویژگی‌های شرکت شما، محصولات شرکت و متریال مورد استفاده در محصولات است؛ بنابراین پیشنهاد ما به شما برای غرفه سازی نمایشگاهی استفاده از غرفه‌های خود ساخته برای جذب بیشتر مشتریان است. البته که شما می‌توانید از غرفه‌های ماکسیما مدولار و اسپیس فریم نیز استفاده کنید.

غرفه سازی نمایشگاهی رایکا سازان

غرفه خودساز یا چوبی چیست؟

همان طور که از نام این گونه غرفه‌ها پیدا است از پیش آماده شده نیستند و بنا به خواست کارفرما توسط طراحان خبره و با تجربه‌ی شرکت رایکا سازان طراحی می‌شوند. هر غرفه با توجه به خواست شما کارفرمای عزیز از مواد خاصی طراحی می‌شود و رنگ بندی و طراحی داخلی آن متناسب با سلیقه شما خواهد بود؛ که در ابتدا توسط طراحان ما روی کاغذ و در صورت تأیید شما به صورت 3 بعدی و حجمی با برنامه‌های 3DMAX و. مدل سازی شده و به محض اینکه درهای نمایشگاه باز شد قطعات ساخته شده به نمایشگاه آورده شده و اسمبل می‌شود.

غرفه سازی نمایشگاهی

المان‌های جذب مشتریان در غرفه سازی نمایشگاهی

در غرفه سازی نمایشگاهی مجموعه بی شماری از نکات هستند که شما باید به آن‌ها توجه داشته باشید تا بتوانید مشتری‌ها را جذب کنید برای مثال اگر شما یک شرکت ارائه دهنده محصولات خوراکی باشید ما می‌توانیم با استفاده از نور پردازی و رنگ‌های تند مثل قرمز اشتهای مشتری و چشم‌های او را تحریک کنیم و به سمت غرفه شما بکشانیم. شما باید برای فروش بیشتر محصولات کار را به فردی بسپارید که برای طراحی غرفه سازی نمایشگاهی آموزش دیده باشد و دوره‌های ساخت وطراحی داخلی را گذرانده باشد. در شرکت رایکا سازان تمامی طراحان و مشاورین دوره‌های به خصوصی را برای غرفه سازی نمایشگاهی پشت سر گذاشته‌اند و شما می‌توانید با خیال راحت به افراد مجموعه ما اعتماد کنید و کار خود را به افراد کاردان و معتمد بسپارید.

ساخت غرفه نمایشگاهی

قیمت غرفه سازی نمایشگاهی چگونه محاسبه می‌شود؟

شرکت شما با توجه به محصولاتی که ارائه می‌دهد در نمایشگاه به امکانات به خصوصی در غرفه سازی نمایشگاهی احتیاج دارد. ممکن است شما به میز کنفرانس اتاق گفت و گو مکانی برای مسابقه یا نمایش فیلم احتیاج داشته باشید تا بتوانید به بهترین صورت کالا و خدمات خود را تبلیغ کنید و مشتریان را جذب کنید. ممکن است شما به یک میز مذاکره برای نشستن و گفت و گو کردن با خریداران احتیاج داشته باشید و یا به ویترینی برای نشان دادن و امتحان کردن کالاها توسط مشتریان. در کل شما با توجه به خدمات و محصولاتی که به شرکت ما سفارش می‌دهید هزینه‌های متفاوتی را باید پرداخت کنید.

البته باید به استحکام سازه نیز توجه داشته باشید چرا که هر چه سازه مقاوم‌تر باشد و مصالح بیشتری برای ساخت آن استفاده شده باشد هزینه‌های آن بالاتر خواهد رفت. نور پردازی وسایل زینتی و بنرهای تبلیغاتی مبلمانی که ما برای شما اجاره می‌کنیم نیز در هزینه‌های شما برای برپایی غرفه مؤثر است. شاید شما به این فکر کنید که غرفه سازی نمایشگاهی یک هزینه اضافی باشد و نباید برای یک نمایشگاه چند روزه زیاد هزینه کرد اما در واقعیت ویژگی‌های ظاهری غرفه نمایشگاهی شما افراد بسیاری را به سمت شما و مشاهده محصولاتتان خواهد کشاند و شما در مرحله بعدی باید با معرفی صحیح محصولاتتان مشتری را در غرفه نگه دارید. پس از تأثیر محرز تبلیغات صحیح در فروش بیشتر غافل نباشید

راه‌های سفارش ساخت غرفه نمایشگاهی

شما در ابتدا در زمان قبل از آغاز نمایشگاه برای غرفه سازی نمایشگاهی با مشاوران ما تماس تلفنی گرفته و سفارش خود را ثبت می‌کنید تا یک وقت جلسه مشاوره خصوصی به شما داده شود و با طراحان ما صحبت کنید و انتظارات و خواسته‌های خود را از غرفه نمایشگاهیتان بیان کنید. در جلسه‌ی بعدی که شما طراحان ما را می‌بینید طرح اولیه غرفه را به شما نشان می‌دهند و با همفکری یکدیگر ایرادات طرح را رفع می‌کنید؛ و در آخرین جلسه همکاران خبره‌ی ما طرح سه بعدی غرفه نمایشگاهی را به شما نشان می‌دهند و در روزی که درهای نمایشگاه باز شود وسایل را به داخل غرفه می برند و قسمت‌های مختلف را اسمبل کرده و تزیینات را انجام می‌دهند.

موافقین ۰ مخالفین ۰

اهمیت دکوراسیون نمایشگاهی استاندارد در جذب مشتری

آیا می دانید اهمیت دکوراسیون نمایشگاهی در جذب مشتری بسیار زیاد است؟ هر ساله در شهرهای مختلف یک سری نمایشگاه برگزار می شود که حجم زیادی از مشتریان را به سمت خود می کشاند به این ترتیب وجود یک دکوراسیون نمایشگاهی مدرن و شیک سبب می شود که حس مثبتی در مشتریان ایجاد شود اعتبار به خرید افزایش یابد. حال سوال اینجاست که یک دکوراسیون نمایشگاهی مناسب باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟ در این مقاله سعی می کنیم این اصول را به طور دقیق مورد بررسی قرار دهیم.

ویژگی های دکوراسیون نمایشگاهی مناسب

اولین و شاید مهم ترین اصل برای داشتن یک دکوراسیون نمایشگاهی امنیت است! بله درست حدس زدید هرگز نباید زیبایی را آنقدر افراطی به کار برد که امنیت غرفه شما زیر سوال برود. به همراه تعداد زیادی از مشتریان به سراغ غرفه شما می آیند و این موضوع سبب می شود که گاه کنترل دید از شما خارج شود بنابراین در طراحی دکوراسیون نمایشگاهی یکی از مهم ترین اصل ها وجود امنیت است.

از دیگر ویژگی های دکوراسیون نمایشگاهی زیبا نورپردازی های استاندارد است به طوری که مشتریان بتوانند به تمامی بخش های غرفه ها دسترسی مستقیمی داشته باشند. در نظر داشته باشید که در دکوراسیون نمایشگاهی باید چهارچوب در بخش های مخلتف به طور دقیق رعایت شود.

موضوع دیگری که باید به آن اهمیت داده شود ویترین بندی است که بخش بعد را به طور کامل به ویترین های داخلی نمایشگاه اختصاص می دهیم.

ساخت غرفه نمایشگاهی

ویترین های داخلی در دکوراسیون نمایشگاهی

در دکوراسیون نمایشگاهی باید فکر اساسی در خصوص ویترین های داخلی شود، در نظر داشته باشید که ویترین های استفاده شده برای غرفه های نمایشگاهی به نسبت مغازه ها متفاوت است به این ترتیب که هر بخش باید به صورت سیار سوار شود و قابل انتقال باشد. همینطور سایز و ابعاد انتخاب شده برای دکوراسیون نمایشگاهی شما باید طبق اصول خاصی طراحی شود و فضای زیادی اشغال نکند و مشتری بتواند با داخل غرفه ارتباط مستقیمی بگیرد.

در نظر داشته باشید که ویترین بندی هایی که در داخل دکوراسیون های داخلی نمایشگاه ها دیده می شود باید نورگیر باشند و محصولاتی که درون آن قرار دارد باید به طور دقیق مشخص باشد.

غرفه سازی نمایشگاهی

ویترین های بیرونی در دکوراسیون نمایشگاهی

اگر غرفه ای که برای خود انتخاب کرده اید دارای بخش بیرونی مناسبی است بهتر است که به فکر ویترین های بیرونی باشید. ویترین های بیرونی نیز در بخش دکوراسیون نمایشگاهی محسوب می شود. در نظر داشته باشید که این ویترین ها باید با سایر بخش های غرفه شما متناسب باشد و از زیبایی و همینطور امنیت کافی برخوردار باشد.

ساخت غرفه نمایشگاهی

نورپردازی در دکوراسیون نمایشگاهی

از اهمیت نورپردازی در داخل دکوراسیون نمایشگاهی غافل نشوید. نورپردازی های استفاده شده برای بخش داخلی دکوراسیون نمایشگاهی باید آنقدر زیبا و خلاقانه باشد که مشتری را جذب خود کند. خوشبختانه طرح بندی هایی که برای نورپردازی داخلی غرفه ها دیده می شود بسیار زیبا و متفاوت است.

نورپردازی استفاده شده باید از جذابیت های لازم برخوردار باشد، میزان نور و انتخاب رنگ آن باید با نوع کالاهای نمایشی همخوانی داشته باشد. سیستم های نورپردازی باید در وضعیت مکانی بسیار مناسبی قرار بگیرند.

در نظر داشته باشید که تعیین اندازه یک غرفه براساس ذوق و سلیقه نخواهد بود و این تصور که هرچه غرفه بزرگتر باشد پس اعتبار شرکت بیشتر است اشتباه است از طرفی بیش از حد کوچک بودن غرفه نیز سبب می شود که اهداف شرکت محقق نشود به این ترتیب برای تعیین بخش های تزیینی داخلی غرفه ها باید اندازه گیری ها به طور دقیق محاسبه شود.

طراحی غرفه نمایشگاهی

فضای داخلی دکوراسیون نمایشگاهی در یک نگاه

در ابتدای امر برای دکوراسیون نمایشگاهی باید فضای نمایش کالاها به طور دقیق مشخص شود، بخشی برای مذاکره نیز انتخاب شود، بخش اطلاع رسانی نیز باید ساده اما بسیار زیبا طراحی شود، و همینطور فضای نمایشی تصویری بسیار قابل قبولی نیز در نمایشگاه وجود داشته باشد.

از سمت دیگر در صورت تمایل می توانید فضایی زیبا و کلاسیک برای مبلمان اداری نیز در نظر گرفت. در دکوراسیون نمایشگاهی فضای خدمات و پذیرایی از دید مشتریان بسیار پر اهمیت است.

بخشی که برای انبار و لوازم اضافی در نظر گرفته می شود باید از نظر امنیت در وضعیت بسیار مطلوبی قرار داشته باشد. جدیدترین ایده در دکوراسیون داخلی نمایشگاهی استفاده از فضای آموزش است، در این فضا می توانید یک سری توضیحات لازم به مشتریان ارائه دهید که بسیار جالب به نظر می رسد.

بخش اطلاعات در فضاهای نمایشگاهی که معمولا در ابتدای غرفه ها قرار دارد برای آشنایی و همینطور اطلاع رسانی شرکت ها با بازدیدکنندگان محسوب می شود. این بخش باید بسیار زیبا و خاص طراحی شود به طوری که دسترسی مشتری به بروشورها بسیار آسان باشد و همینطور آرامش خاصی درون غرفه ها دیده شود.

به فضای نمایش در دکوراسیون نمایشگاهی اهمیت بیشتری دهید، در این بخش باید عنصر رنگ به طور دقیق رعایت شود و همینطور باید در نظر داشته باشید که وجود متریال های تزیینی در این بخش سبب تقویت عنصر ارتباط بین مشتری و غرفه دار می شود. برای دکوراسیون داخلی نمایشگاهی در بخش پشتیبانی عموما دو ناحیه مدنظر است، ناحیه قابل رویت و همینطور ناحیه غیر قابل رویت. در منطقه قابل رویت اهمیت دکوراسیون داخلی نمایشگاهی بسیار بیشتر است و شاید در بحث غیر قابل رویت آنطور که به نظر می رسد دکوراسیون داخلی نمایشگاهی اهمیت نداشته باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰

عوامل موثر در غرفه سازی نمایشگاهی

قیمت غرفه نمایشگاهی متأثر از نوع طراحی، ساخت و متراژ غرفه مورد نظر است. شرکت غرفه سازی نمایشگاهی تمام مراحل کار را به صورت کاملاً حرفه ای انجام داده و بهترین کیفیت را با کمترین قیمت غرفه نمایشگاهی در اختیار عزیزان قرار می دهد. این شرکت با داشتن بهترین طراحان در زمینهٔ طراحی و ساخت غرفه، تمام اهتمام خود را برای داشتن نمایشگاهی منحصر به فرد برای ارائه محصولتان فراهم آورده است. در این مقاله به مواردی که در تعیین قیمت غرفه نمایشگاهی تأثیر گذار است، اشاره شده است.

طراحی غرفه سازی نمایشگاهی

طراحی غرفه های نمایشگاهی با در نظر گرفتن فضای غرفه، کار آسانی نبوده و پیچیدگی های خاص خود را دارد. طراحی غرفه ها باید به گونه ای باشد تا هم فضای بهینه داخلی را کاهش نداده و هم جلوه زیبایی به غرفه بدهد. شرکت غرفه سازی نمایشگاهی با بهترین ایده ها و طراحی ها در غرفه های نمایشگاهی تمام نکات مورد نیاز را در نظر گرفته و طراحی های متفاوتی را در این زمینه ارائه داده است. به کار بردن رنگ بندی شاد، نورپردازی، استفاده از مواد و تجهیزات به روز از موارد قابل توجهی است که این شرکت در طراحی غرفه های نمایشگاهی رعایت کرده و فضای دل پذیری را برای مشتریان فراهم می آورد.

نوع فعالیت شرکت مورد نظر در غرفه آرایی بسیار مؤثر بوده و شرکت غرفه سازی نمایشگاهی به این نکته توجه ویژه می کند. استفاده بهینه از فضای غرفه با اهمیت بوده و می بایست فضای مناسبی برای کسانی که می خواهند در غرفه نمایشگاه حضور مداوم داشته باشند، ایجاد شود. طراحان ما تمام فاکتورهایی که باعث زیباتر شدن غرفه نمایشگاهی شما می شود، در نظر می گیرند و با ایجاد خلاقیت های به روز موجب دل پذیری محیط غرفه شما خواهند شد. قیمت طراحی غرفه نمایشگاهی با در نظر گرفتن تمام فاکتورهای دلخواه متفاوت خواهد بود.

طراحی غرفه نمایشگاهی

ساخت غرفه سازی نمایشگاهی

امروزه از وسایل و تجهیزات سبک و با استحکام کافی در ساخت غرفه بهره گرفته می شود تا حمل و نقل برپا کردن غرفه آسان شود. ساخت غرفه های نمایشگاهی بعد از انتخاب طراحی در کوتاه ترین زمان ممکن برای مشتریان انجام می شود. شرکت غرفه سازی نمایشگاهی با داشتن تیم حرفه ای در ساخت غرفه های نمایشگاهی جای هیچ گونه نگرانی را برای متقاضیان باقی نمی گذارد. بسته به طراحی غرفه نمایشگاهی انتخاب شده، قیمت غرفه نمایشگاهی و ساخت غرفه نیز متفاوت خواهد بود. سوار کردن اجزای غرفه مورد نظر با بهترین امکانات انجام شده و در ساخت غرفه ها از متریال های مناسب برای کف، استفاده از طراحی های گرافیکی و هندسی برای زیباتر شدن غرفه بهره گرفته می شود. ساخت غرفه نمایشگاهی از ابتدا تا انتهای کار با در نظر گرفتن نقطه نظرات مشتریان همراه خواهد بود تا همه جوانب کار حفظ شده و فضای مطلوب مشتری حاصل شود.

ساخت غرفه نمایشگاهی

قیمت غرفه نمایشگاهی

قیمت غرفه نمایشگاهی متناسب با طراحی و ساخت غرفه برآورد می شود. قیمت غرفه نمایشگاهی در قبال خدماتی که شرکت غرفه سازی نمایشگاهی ارائه می دهد بسیار مطلوب بوده و بیشتر مشتریان رضایت کاملی دارند. قیمت غرفه نمایشگاهی با میزان متراژی که شرکت متقاضی در نظر دارد، متغیر است. اگر در فضای مورد نظر با طراحی های خاص مد نظر شماست، مسلماً قیمت غرفه نمایشگاهی افزایش می یابد. شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت و مشاهده پروژه های انجام شده، از حدود قیمت غرفه نمایشگاهی توسط کارشناسان ما مطلع شوید. استفاده از نورپردازی و مبلمان در قیمت غرفه نمایشگاهی تأثیر گذار بوده و شرکت تمام تلاش خود را می کند تا بهترین کیفیت را با نازل ترین قیمت غرفه نمایشگاهی در اختیار مشتریان خود قرار دهد. شرکت غرفه سازی نمایشگاهی با استفاده از متریال خوب و با کیفیت مناسب سعی در کاهش قیمت غرفه نمایشگاهی برداشته است تا رضایت مشتریان خود را در عین ایجاد کیفیت با کاستن قیمت غرفه نمایشگاهی جلب نماید. اگر به دنبال طراحی و ساخت غرفه با قیمت غرفه نمایشگاهی مناسب هستید، شرکت غرفه سازی نمایشگاهی ما را از یاد نبرید.

قیمت غرفه سازی نمایشگاهی

خدمات شرکت در غرفه سازی نمایشگاهی

شرکت غرفه سازی نمایشگاهی علاوه بر طراحی و ساخت غرفه با بهترین قیمت غرفه نمایشگاهی، تجهیزاتی رفاهی مانند تلویزیون، یخچال، مبلمان و آب سرد کن به صورت اجاره در اختیار مشتریان خود قرار می دهد تا متحمل هزینه های زیاد برای تهیه این گونه وسایل نشوند. مضاف بر این که این گونه وسایل رفاهی تنها در زمان نمایشگاه برای مشتریان مهم و ضروری بوده و باعث ایجاد هزینه اضافی برای آن ها خواهد بود. شرکت غرفه سازی نمایشگاهی تمام تلاش خود را برای کاهش تمام شده قیمت غرفه نمایشگاهی برای مشتریان می کند، چرا که رضایت مشتری را سرلوحه کار خود قرار داده است.

خدمات شرکت در غرفه سازی نمایشگاه

ارتباط با شرکت غرفه سازی نمایشگاهی

تمام پروژه های انجام شده در سایت شرکت غرفه سازی نمایشگاهی موجود است. شما با مراجعه به سایت شرکت و با برقراری ارتباط با کارشناسان ما می توانید از طراحی، ساخت و قیمت غرفه نمایشگاهی مطلع شده و در هنگام برگزاری نمایشگاه، ما را در کنار خود ببینید. این شرکت از ابتدای سفارش تا برگزاری نمایشگاه همراه و پشتیبان شما خواهد بود. شرکت غرفه سازی نمایشگاهی هم روزه آماده پاسخگویی و مشاوره به شما عزیزان می باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰

عوامل موثر در تعیین قیمت دکوراسیون فروشگاهی

زمانی که برای طراحی دکور فروشگاه خود اقدام می کنید یکی از مهمترین مسائل مشخص کردن قیمت دکوراسیون فروشگاهی است. هزینه ای که شما می خواهید برای طراحی و ساخت دکوراسیون پرداخت کنید چقدر است؟ برآورد نهایی قیمت دکوراسیون فروشگاهی شما براساس این مسئله مشخص می گردد.

تعیین قیمت دکوراسیون فروشگاهی

یکی از مسائل مهم در جلب توجه مشتریان به سمت فروشگاه شما دکور فروشگاه و نحوۀ چیدمان کالا است. با یک دکوراسیون خوب و زیبا شما می توانید افراد با سلیقه را جذب مغازه خود کنید؛ اما برای درست کردن دکوراسیون مناسب باید هزینه ها را در نظر گرفت. قیمت دکوراسیون فروشگاهی ساده و کوچک با قیمت دکوراسیون فروشگاهی بزرگ و مجلل متفاوت است. دکوراسیون فروشگاه شما باید براساس نوع کالایی که در آن فروخته می شود طراحی شود. تناسب دکوراسیون با فروشگاه از عوامل مهم سود آوری و جذب مشتری می باشد.

مراحل دکوراسیون فروشگاهی

 نکات مهم درباره طراحی داخلی مغازه

طرح های مختلفی که برای یک دکور انتخاب می شوند با هم متفاوتند. هر فروشگاهی شرایط خاص خود را دارد. موقعیت مکانی ویژه ای دارد؛ بنابراین در تغییر دادن فروشگاه باید به صورت دقیق و هدفمند اقدام کنیم. قیمت دکوراسیون فروشگاهی تنها یکی از مواردی است که باید به آن اهمیت بدهید. آنچه را که از یک طرح می خواهید با طراح خود بیان کنید و اگر درباره قیمت دکوراسیون فروشگاهی خود و هزینه ها محدودیت دارید حتما به طراحتان بیان کنید. به این ترتیب طراح می تواند با توجه به نیاز شما و محدوده قیمت دکوراسیون فروشگاهی که برایتان مناسب است دکور مناسب را طراحی کند.

بیاد داشته باشید هرکسی نمی تواند یک فروشگاه را طراحی کند. طراحی فروشگاه نیازمند تجربه و تخصص کاری است. اینکه طراح بداند ویترین فروشگاه چه ویژگیهایی باید داشته باشد. مواردی مانند در دسترس بودن ویترین و نظافت راحت از جمله مواردی است که یک طراح در طراحی خود برای دکوراسیون فروشگاه شما باید در نظر داشته باشد.

دکوراسیون فروشگاهی 

کسب اطلاع از قیمت دکوراسیون فروشگاه

برای اینکه مشخص کنید قیمت دکوراسیون فروشگاهی که میخواهید طراحی کنید چقدر است باید به نکاتی توجه کنید. اگر می خواهید یک دکور مناسب برای بیزینس خود پیدا کنید لازم است که کمی جستجو و تحقیق کنید. شما می توانید به سراغ دکوراتورهای حرفه ای بروید و با آنها صحبت کنید یا خیلی ساده در میان فروشگاههای مختلف بگردید و دکوراسیون نزدیک به سلیقه خود را پیدا کنید. قیمت دکوراسیون فروشگاهی که طراحی می کنید بسته به مواد مصرفی و نوع طرح متفاوت خواهد بود.

دکوراسیون فروشگاه تجهیزات ایمنی

مراحل انجام کار

 

 برآورد کردن هزینه

برای اینکه تصور نزدیکی از هزینه ها داشته باشید شرایط مغازه ای که می خواهید دکور آن را تغییر دهید در نظر بگیرید. قیمت دکوراسیون فروشگاهی که طراحی می کنید بسته به نیاز این مکان به تغییرات متفاوت است. به عنوان مثال اگر فروشگاه نیاز به تغییر سقف، کف، دیوار و نورپردازی داشته باشد هرکدام از این موارد هزینه های خود را خواهند داشت.

لازم است که طرح مناسبی برای دکوراسیون داشته باشید. سپس با استفاده از این طرح می توانید اطلاعات حدودی درباره قیمت دکوراسیون فروشگاهی که می خواهید به دست بیاورید. به طور معمول طراحی توسط طراحان حرفه ای و دکوراتورها انجام می شود و هزینۀ آن نیز بسته به کیفیت و سابقه طراح می تواند بین پانصد هزارتومان تا دو میلیون تومان باشد.

 

کف پوش

 کف پوش ها از اهمیت ویژه ای در طراحی برخوردارند؛ اما هزینه ای که برای کف پوش پرداخت می کنید بسته به جنس و ماده مورد استفاده متفاوت می باشد. شما باید هزینه هایی مانند مواد مورد استفاده، حمل و نقل و نصب و ... را در نظر بگیرید. هزینه های کف پوش تنها بخش کوچکی از قیمت دکوراسیون فروشگاهی است که باید تغییر دهید. برای کف می توانید از سرامیک استفاده کنید؛ اما انواع مختلفی از سرامیک وجود دارد که قیمت آنها از متری 15 هزار تومان تا متری 250 هزار تومان متفاوت است. همچنین شما نیاز به مصالح و کارگر نیز دارید که هزینه های متفاوتی را پیش روی شما قرار می دهد.

کف پوش دکوراسیون فروشگاهی

تغییر سقف ها 

برخلاف آنچه بسیاری گمان می برند، سقف ها نقش مهمی در دکوراسیون دارند. برای تایین قیمت دکوراسیون فروشگاهی لازم است مشخص کنید که چه نوع سقفی را برای کار در نظر دارید. استفاده از کناف می تواند انتخاب خوبی باشد. هزینه کناف خیلی بالا نیست و به دلیل طرح های مختلف، انتخاب های متفاوتی را پیش روی شما قرار می دهد. انواع مختلفی از کناف وجود دارد که شما باید هزینه مواد و نصب را پرداخت کنید.

نورپردازی مناسب

از دیگر مواردی که در هزینه ها و قیمت دکوراسیون فروشگاهی که می خواهید طراحی کنید موثر است هزینه های نورپردازی است. نورپردازی یک فروشگاه بسته به نوع کالایی که عرضه می کند و همچنین نوع دکور متفاوت است. اینکه شما از چه نوع تجهیزاتی برای نورپردازی فروشگاهتان استفاده کنید نیز در میزان این قیمت اثرگذار است. برای یک فروشگاه نه چندان کوچک، هزینه های نورپردازی می تواند بین دو و نیم تا سه میلیون تومان باشد. 

نورپردازی در دکوراسیون فروشگاهی

چوب و ام دی اف

بخش دیگری از هزینه هایی که قیمت دکوراسیون فروشگاهی را تعیین می کند بخش چوبی آن است. در حقیقت این قسمت پرهزینه ترین بخش طراحی یک فروشگاه است. ام دی اف ها انواع مختلفی دارند که هرکدام ویژگی های خاص خود را نیز دارند. هزینه های ورقه های ام دی اف، حمل و نقل بار و انبار، کارگاه برش ام دی اف، حمل و مونتاژ و نصب همه و همه در کنار هم می تواند بسیار زیاد باشد.

سایر هزینه ها

 سایر هزینه هایی که در قیمت دکوراسیون فروشگاهی موثرند مواردی مانند هزینه برق، شیشه، آینه، دوربین مدار بسته، کولر و ... می باشند.

امیدواریم که این مقاله اطلاعات کافی در زمینه هزینه های طراحی فروشگاه به شما ارائه کرده باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰

طراحی دکوراسیون فروشگاهی شغل پردرآمد

دکوراسیون فروشگاهی هنری بسیار جالب و درآمدزا می باشد که فروشگاه شما را به مکانی مناسب برای خریداران و مشتریان تبدیل می کند. با پرداخت قیمت دکوراسیون فروشگاهی می توانید فروشگاه خود را به قدری زیبا طراحی کنید که مشتریان را مجذوب خود کند. با این که قیمت دکوراسیون فروشگاهی به نسبت بالا می باشد ولی بسیاری از فروشندگان و صاحبان فروشگاه ها اقدام به دکوراسیون فروشگاه خود می کنند چرا که با وجود این که قیمت دکوراسیون فروشگاهی بالاست ولی سودی که از جذب مشتری آن صورت می گیرد بسیار بیشتر می باشد.

دکوراسیون فروشگاه چیست؟

برای صحبت در مورد قیمت دکوراسیون فروشگاهی بهتر است در ابتدا کمی با دکوراسیون فروشگاهی آشنا شویم. دکوراسیون فروشگاهی ترکیبی از هنر معماری و هنر روانشناسی مشتری های اجناس می باشد که باعث می شود تا فروشگاه شما به گونه ای طراحی شود که مشتریان از دیدن آن به شوق در بیایند و وادار شوند که وارد فروشگاه شما بشوند. شما می توانید با پرداخت قیمت دکوراسیون فروشگاهی به یک طراح فروشگاه خود را به پاتوقی برای مشتریان خود تبدیل کنید و به سرعت مشاهده کنید که میزان مشتریان شما به طرز باور نکردنی چند برابر می شود.

دکوراسیون فروشگاهی چیست ؟

طراحی دکوراسیون داخلی چگونه صورت می گیرد؟

طراحی دکوراسیون با هنر آشنایی با رنگ های متنوع شروع می شود، شما در ابتدا باید آشنایی کاملی با روانشناسی رنگ ها داشته باشید و بتوانید ذوق و شوق مشتری را در همان نگاه اول بر انگیزید. در قسمت بعدی شما باید آشنایی کاملی با طراحی ویترین فروشگاه ها داشته باشید، ویترین فروشگاه را می توان اولین نقطه ای در نظر گرفت که شما باید با مشتری ارتباط برقرار کنید و برای بر قراری این ارتباط شما نیاز دارید که آشنایی کاملی با اجناس فروشگاه و هم چنین سلیقه مشتری داشته باشید. سومین مرحله آشنایی با نور پردازی به صورت کامل می باشد، نور پردازی می تواند تاثیر فوق العاده زیادی بر روی میزان فروش فروشگاه داشته باشد بنابراین باید آشنایی کاملی با این هنر داشته باشید. مرحله آخر نیز استفاده از موزیک های مناسب برای فروشگاه می باشد که بتواند مشتری را به خود جذب کند.

طراحی دکوراسیون داخلی

انواع ساخت دکوراسیون

برای پرداخت قیمت دکوراسیون فروشگاهی به یک طراح ، خود شما نیز باید کمی از این موضوع آشنایی داشته باشید تا بتوانید نظرات خود را نیز برای طراحی بهتر به او بدهید. طراحی دکوراسیون فروشگاه معمولا بر دو نوع کلی می باشد در نوع اول که مهمترین و پرکاربردترین روش برای طراحی فروشگاه می باشد شما باید اجناس را به گونه ای در داخل فروشگاه بچینید که مشتری برای دیدن هر جنس خسته نشود مثلا فرض کنید یک فروشگاه لباس عروس دارید و یک شخص برای دیدن دو مدل متفاوت از لباس عروس ها مجبور است از یک طرف فروشگاه به سمت دیگر آن برود، این رفت و آمد مشتری را خسته و زده می کند. روش دوم کمتر استفاده می شود چرا که نیاز به خلاقیت فوق العاده زیادی دارد، این روش روش آزاد نامیده می شود در این روش اجناس را به صورتی می چینید که مشتری به راحتی بتواند در میان آن ها قدم بزند و هر آن چه را که می خواهد را انتخاب کرده و خریداری کند.

انواع ساخت دکوراسیون فروشگاهی

قیمت دکوراسیون فروشگاهی

برای تعیین قیمت دکوراسیون فروشگاهی معیار های متفاوتی وجود دارد، نوع اجناس، مساحت فروشگاه و حتی منطقه ای که فروشگاه در آن قرار دارند نیز بر روی قیمت دکوراسیون فروشگاهی اثر می گذارد. همان طور که گفته شد معمولا قیمت دکوراسیون فروشگاهی بالا می باشد ولی این زیاد بودن قیمت ارزشش را دارد چرا که با جذب مشتریان بیشتر به فروشگاه سودی که عاید شما می شود بسیار بیشتر از قیمت دکوراسیون فروشگاهی می باشد. قیمت دکوراسیون فروشگاهی به صورت پایه را می توان تقریبا 2 الی 3 میلیون تومان در نظر گرفت ولی این قیمت بر حسب مواردی که در قسمت بالا گفته شد متغیر می باشد.

قیمت دکوراسیون فروشگاهی

نکاتی مهم برای طراحی دکوراسیون فروشگاهی

در قسمت قبلی در مورد قیمت دکوراسیون فروشگاهی صحبت کردیم، در این قسمت قصد داریم نکاتی را ارائه دهیم که باعث می شود در طراحی دکوراسیون فروشگاهی موفق تر عمل کنید. سعی کنید در هنگام طراحی دکوراسیون فروشگاه آرامش محیط را برهم نزنید، شلوغ بودن فروشگاه به صورت نامرتب باعث می شود مشتری از بودن در فروشگاه  احساس کلافگی و آشفتگی کند بنابراین سعی کنید تمامی اجناس را به صورت مرتب در جای خود قرار دهید و فضای کافی را نیز به مشتری بدهید تا بتواند در داخل مغازه حرکت کند. اگر فروشگاه دارای انباری می باشد هر چند کوچک ولی از آن نهایت استفاده را ببرید، استفاده مناسب از رنگ بندی می تواند تاثیر بسیار مثبت و خوبی بر روی مشتریان شما بگذارد برای همین نیاز دارید برخی اجناس را به انبار انتقال دهید. بسیاری از اوقات لازم نیست محصولات خود را به صورت پیچیده ای چیدمان کنید در بیشتر مواقع ساده ترین ایده تبدیل به زیبا ترین ایده می شود و فقط کافی است که شرایط نور پردازی و چیدمان را طراحی کنید بنابراین سعی کنید نوع چیدمان شما ساده باشد تا به مشتری ها احساس راحتی و رضایت در فروشگاه شما دست دهد. سعی کنید عکس ها  و مجلات فروشگاه هایی از جنس فروشگاه خودتان را ببینید تا ایده های جدید به ذهنتان برسد.

موافقین ۰ مخالفین ۰

قیمت های طراحی غرفه های نمایشگاهی

غرفه نمایشگاهی یکی از هنر هایی است که برای ارائه محصولات به مشتری استفاده می شود. شما می توانید با پرداخت قیمت غرفه نمایشگاهی، محصولات خود را در زیباترین غرفه ها به فروش برسانید. قرار دادن محصولات در غرفه های خاص می تواند مشتری را مجاب به خرید آن کند. بنابراین در صورت بالا بودن قیمت غرفه نمایشگاهی نیز شما سود بسیار زیادی را از ساخت غرفه های زیبا برای محصولات خود می برید.

غرفه نمایشگاهی چیست؟

برای صحبت در مورد قیمت غرفه نمایشگاهی بهتر است ابتدا با خود واژه غرفه نمایشگاهی آشنا شویم. شاید ساده ترین تعریف برای غرفه نمایشگاهی را بتوان این تعریف دانست که غرفه نمایشگاهی همانند یک ویترین برای محصولات شما می باشد، همان طور که شما برای طراحی ویترین تان هزینه ای را پرداخت می کنید می توانید با پرداخت قیمت غرفه نمایشگاهی محصولات خود را به شکل زیبایی ارائه دهید و مشتریان خود را مجاب به خرید از خودتان کنید. ماندگاری زیبایی غرفه در ذهن ها بسیار زیاد می باشد و بنابراین مشتریان شما حتی با وجود این که ممکن است اجناس شما یادشان برود ولی این غرفه ها را هرگز فراموش نمی کنند.

غرفه نمایشگاهی چیست ؟

هنر غرفه سازی

قبل از آن که به فکر پرداخت قیمت غرفه نمایشگاهی بیفتید ابتدا باید به این نکته توجه کنید که غرفه سازی یک هنر و تخصص می باشد که هر کسی قادر به انجام این عملیات و کارها نمی باشد. برای مشاهده یک کار هنری بسیار زیبا شما باید قیمت غرفه نمایشگاهی را بپردازید و سپس منتظر بمانید تا شاهد زیبایی های این هنر باشید. غرفه سازی نیز همانند سایر هنر ها زمان لازم دارد و شما نمی توانید تنها چند ساعت مانده به ارائه محصولاتتان از یک غرفه ساز بخواهید که برای شما وقت بگذارد و کارهای این چنینی معمولا هیچ اثری از یک هنر را در بر ندارند. قیمت غرفه نمایشگاهی معمولا هر چه بیشتر باشد نشان دهنده این است که وقت بیشتری برای انجام کارهایش لازم می باشد.

هنر غرفه سازی

تفاوت غرفه سازی و غرفه آرایی

برای پرداخت قیمت غرفه نمایشگاهی شما باید با دو واژه غرفه سازی و غرفه آرایی آشنا شوید تا بتوانید قیمت مناسبی را برای هر کدام از این دو عملیات گفته شده بپردازید. غرفه سازی یک عملیات کاملا تخصصی می باشد که فقط عده معدودی از افراد قادر به انجام آن هستند و کسانی در این عملیات و این شغل موفق خواهند بود که تجربیات بسیار زیاد را در حوزه های دکوراسیون و طراحی داخلی داشته باشند و علم این کار را بدانند. غرفه ساز ها برای انجام عملیات و پیاده کردن ایده شما بر روی غرفه حداقل نیاز به 3 الی چهار روز زمان دارند چرا که گروه های متعددی از جمله برقکار ها، تیم نجاری و ... باید فعالیتشان را به صورت همزمان مدیریت کنند. غرفه آرایی اما تفاوت های بسیاری دارد چرا که در این رشته نیازی به ورود تیم نجاری و ... نمی باشد چرا که برای انجام این کار فرض بر این است که غرفه شما ساخته شده است و حال تیم غرفه آرایی به زیبا کردن محیط، برش موکت ها و سایر کارهایی که باعث هنری دیده شدن غرفه شما می شود می پردازند.

تفاوت غرفه سازی و غرفه آرایی

قیمت طراحی غرفه نمایشگاهی

قیمت غرفه نمایشگاهی بنا به شرایطی که مد نظر شما می باشد و نیاز هایی که غرفه مورد نظر شما دارد متغیر می باشد. قیمت غرفه نمایشگاهی ممکن است خیلی بالا شود و این در شرایطی است که غرفه مد نظر شما نیاز به تیم های نجاری و برقکار حرفه ای داشته باشد. با این حال قیمت غرفه نمایشگاهی که به صورت پایه می باشد بدین صورت می باشد: غرفه های تا مساحت 25 متر مربع به ازای هر متر مربع 280 هزار تومان، غرفه های بین 25 متر مربع تا 50 متر مربع به ازای هر متر مربع 260 هزار تومان، غرفه های بین 51 متر مربع تا 100 متر مربع به ازای هر متر مربع 245 هزار تومان، غرفه های بین 101 متر مربع تا 200 متر مربع برای هر متر مربع 230 هزار تومان و در پایان غرفه هایی که دارای مساحتی بیشتر از 200 متر مربع می باشند به ازای هر متر مربع 185 هزار تومان. البته همان طور که گفته شد این قیمت غرفه نمایشگاهی بر اساس شرایط موجود متغیر می باشد و این ها فقط قیمت پایه می باشند.

قیمت طراحی غرفه نمایشگاهی

نکاتی درباره غرفه سازی
بعد از صحبت در مورد قیمت غرفه نمایشگاهی بهتر است نکاتی را برای غرفه سازی بهتر و با کیفیت تر بیان کنیم. یکی از مهم ترین نکات در غرفه سازی داشتن یک تیم حرفه ای است که شامل تمامی موارد مورد نیاز برای شما باشد، شما نمی توانید برای هر قسمت از کارهایی که انجام می دهید از یک گروه دیگر نجار و یا برقکار بگیرید. پایه و اساس غرفه سازی خلاقیت می باشد، شما با داشتن خلاقیت می توانید به سرعت پله های رشد و ترقی را در این رشته بالا بروید و به سرعت به شخص معتبر و موفقی تبدیل شوید. سعی کنید در هنگام طراحی غرفه جزئیات را به خوبی نشان دهید، این کار باعث می شود مشتری احساس صمیمیت بیشتری با غرفه پیدا کرده و در نتیجه کار شما سریع تر جواب می دهد.

موافقین ۰ مخالفین ۰